“Turismisihtkoha arendus ja turundus”
Heli Tooman, Heli Müristaja
Argo, 2008
168 lehekülge, pehmekaaneline, suures formaadis (27 cm)
Märksõnad: turismimajandus; sihtturundus; turismisihtkohad; turismiturundus; turundusstrateegiad; kohaturundus; õppematerjalid; eesti keeles
Raamat on läbi müüdud.
Tere! Ehk leidub?
Õpikus käsitletakse turismisihtkoha arenduse ja turunduse erinevaid aspekte. Rõhuasetus on tervikliku ja jätkusuutliku sihtkoha arendamisel, mis pakuks külastajatele unustamatu elamuse, looks kohalikele elanikele kvaliteetse elukoha ning tagaks loodusressursside jätkusuutlikkuse.
Õpik jaguneb kaheksaks peatükiks, kesketeks teemadeks on turismi jätkusuutlik areng, turismipoliitika, riigi roll turismiarenduses ja -turunduses, turismi mõju ja majanduslik tasuvus, turismiarenduse indikaatorid, reguleerimis- ja kontrollmeetmed, süsteemid ja koostööstruktuurid, turismiettevõtluse toetamine, sihtkohaturunduse printsiibid, meetmed ja korraldus.
Õpik sisaldab harjutusülesandeid, kordamisküsimusi teadmiste kinnistamiseks ja loovuse arendamiseks, terminoloogia sõnastikku ning mitmeid lisasid.
Õppevahend on mõeldud kasutamiseks turismierialade õppijatele, samuti nende valdkondade täiend- ja ümberõppijatele. Õpik on praktiliseks abivahendiks turismiga tegelevate avaliku kui ka erasektori töötajatele. Õpik on vastavuses 2007. a. Riiklikus Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskuses valminud riiklike õppekavadega.