“Töötajate koondamine” : asjatundlikud lahendused igapäevastele probleemidele
Susan Alvey
Äripäev, 2010

120 lehekülge, pehmekaaneline, väikeses formaadis
Märksõnad: koondamine; personalijuhtimine; töösuhted; juhtimine; meeskonnatöö; käsiraamatud; nõuanded
Sari: Taskumentor

Raamat on läbi müüdud.

Saadavusest teavitamine

Mentor Susan Alvey raamatust ”Töötajate koondamine” leiab infot ja abivahendeid, kuidas tegelda koondamise kõige keerulisemate aspektidega, sealhulgas näiteks koondamise põhjendamise, koondatavate valimise, sellest teatamise ja meeskonna produktiivsuse säilitamisega.
Kui oled tüüpiline juht, pelgad sa töötajate koondamist, ja põhjusega. See võib olla üks keerulisemaid ja valusamaid ülesandeid iga juhi ja iga ettevõtte ajaloos. Koondamistega seostuvad ärevad emotsioonid ja tõsised tagajärjed ning muud probleemid võivad olla nii keerukad ja pingelised, et paljud juhid koondavad valesti või hoiduvad sellest üldse.

Kahjuks on koondamine organisatsiooni tegevuse üks osa, eriti majanduslikult keerulistel aegadel. Juhid, kes ei taha õppida töötajaid õigesti koondama, teevadki seda valesti. Ent valesti koondamine võib kalliks maksma minna: see võib püsivalt kahjustada sinu mainet ja professionaalset enesehinnangut ning rikkuda ka ettevõtte maine, nii et firmal on hiljem raske andekaid töötajaid tööle meelitada ja enda juures hoida. Valesti läbi viidud koondamisega võib kaasneda ka hagide esitamine, usalduse kadumine ja töömoraali langus ning see võib sundida oma väärtust tundvaid häid töötajaid firmast lahkuma.
Kõike seda arvesse võttes on äärmiselt oluline, et sa valmistuksid koondamisteks tõhusalt ette juhuks, kui seda peaks sinu firmas vaja minema. Mida rohkem sa koondamisest tead, seda paremini oled selleks valmis.