“Reklaamitrikk 1.5 ” : ehk “Nüüd tõesti kõik, mida reklaamist teadma pead”
Kent Raju
Äripäev, 2019

Heas korras raamat. Tellime kirjastusest.

36.50

296 lehekülge

Mis imeloom see reklaam siis õigupoolest on? Kui tellijad on surmkindlad, et tegemist on nende unikaalse toote või teenuse imetabaseid võimeid avava infoga, mis päästab pimeduses piinlevad tarbijad, siis viimased kipuvad enamasti arvama, et sellesse loiku ei tahaks küll nüüd kummikuteta taas astuda. Kuidas teha reklaami nii, et sellest tunneksid ühtmoodi rõõmu ja kasu nii tellija kui ka tarbija, seda õpetab ligi 20-aastase reklaamiäri kooliga Kent Raju raamatus ”Reklaamitrikk 1.5”.

Tegelikult pole see teps mitte esimene kord, kui Raju on võtnud nõuks reklaamiäri telgitaguseid avada. Paraku tabas aga ligi kümme aastat tagasi ilmunud ”Reklaamitrikki” tüüpiline menuki saatus – kogu tiraaž haihtus raamatulettidelt kui soojad saiad linna kõige popimas pagariäris, jättes aegalasemad huvilised tühjade pihkudega.
Kuna janu reklaamiteadmiste vastu pole aastatega raugenud, ei jäänud Rajul muud üle, kui esmatrükile korrigeerival pilgul otsa vaadata ning aegunud mõtted ja näited värsketega asendada. Varasemast rohkem tähelepanu on jagunud ka digitaalsele turundusele ning SEO-le – müstiline akronüüm, mis lipsab iga teise teadliku huulilt, kuid mille sisu suudavad vähesed mõista, ammugi rakendada.

”Reklaamitrikk 1.5” vaatab reklaamiärile otsa kümnest eri küljest. Olgu tegu algaja või edasijõudnuga, nõudliku kliendi või usina reklaamimeistriga, vajalikku infot ning muhedaid kilde leiab siit iga lugeja. Raamat võtab ausal ning värvikal moel kokku kõik selle, mida peab üks erudeeritud inimene reklaamiärist teadma. Muu hulgas ka selle:
* milline on hea ning mõjus reklaam
* mida kujutab endast meediaplaneerimine ja tootedisain
* milline on tõhus digiturundus ja SEO
* milline on reklaamiagentuuri hingeelu
* kes on reklaamiäris sinu peamised partnerid

Märksõnad: reklaam; reklaamifirmad; reklaamipsühholoogia; reklaamikunst; reklaamiteadus; turundus; käsiraamatud
Illustreerinud: Mihkel Ronk