“Kuidas me õpime?” : miks aju õpib paremini kui mistahes masin… esialgu
Stanislas Dehaene
Argo, 2022

360 lehekülge, kõvakaaneline, 22 cm
Märksõnad: õppimine; peaaju; neuropsühholoogia; ajutalitlus; õppimispsühholoogia; kognitiivne psühholoogia; kognitiivne neuroteadus; kognitiivteadus; tehisõpe; tehisintellekt; kognitiivne õppimine; sotsiaalsed aspektid; neurobioloogia
Tõlkinud: Triin Olvet
Sari: Elav teadus
Raamat sisaldab registrit

Heas korras raamat. Tellime kirjastusest.

22.50

Inimaju on õppimises ületamatu, aga kuidas õppimine üldse toimub? Kas inimene ikka sünnib puhta lehena või suudame me õppida juba emaüsas? Kui suur osa õppimisvõimest on kaasa sündinud ja kui palju me suudame seda tahtlikult suunata? Aga miks ei suuda masin õppimises ikka veel ületada imikut ega talle isegi lähedale jõuda?
Inimese käsutuses olev õppimise ”aparaat” on otsesõnu imeline ja Dehaene näitab kätte moodused, kuidas seda veelgi tõhusamalt kasutada. Õppimine toetub neljale sambale: tähelepanu, aktiivne kaasatus, vigade tagasisidestamine ja konsolideerimine, ning autor jagab konkreetseid soovitusi, kuidas neid hariduse andmisel parimal moel ära kasutada.

Stanislas Dehaene on Saclay ajukuvamise keskuse kognitiivse neurokuvamise osakonna direktor ja Collège de France’i eksperimentaalse kognitiivse psühholoogia professor.