“Kuidas koostada müügikirja?”
Merike Lees
Äripäev, 2008

Heas seisukorras kasutatud raamat.
Pilt on illustratiivne.

8.00

157 lehekülge, pehmekaaneline

Iga päev jõuab e-kirjakastidesse kümneid müügipakkumisi. Enamik neist leiavad otsetee prügikasti ja kustutatakse avamata. Saatja jaoks aga valmistab selline olukord suurt peavalu – kuidas ikkagi jõuda oletatava sihtgrupini, panna teda pakkumist lugema ja mis kõige olulisem, ka pakutavat ostma. Seepärast tuleb leida üha uusi ja uusi võimalusi ning nippe, kuidas massilises e-kirjade tulvas silma paista. Just siin on abiks Merike Leesi uus raamat.
Raamatu autor on võtnud eesmärgiks vaadelda müügikirja koostamise protsessi algusest lõpuni, analüüsida kirja sisu koostamise põhimõtteid ja läbi erinevate näidete pakkuda turundusega tegelevatele inimestele abi kirjalike müügitekstide koostamiseks. Raamatu põhirõhk on müügikirjal, andes praktilist nõu, kuidas müügipakkumise tulemuslikkust kindlustada. Räägitakse ka postituskampaaniast ja seadusest tulenevatest piirangutest kirja laialisaatmisel.
Lisaks raamatu autor Merike Leesile andsid oma panuse raamatusse läbi erialaste kommentaaride Tartu Ülikooli õigusinstituudi professor ja reklaamipsühholoog Talis Bachmann, Tallinna Ülikooli reklaami ja imagoloogia osakonna juhataja Tiina Hiob ning keeletoimetaja eriala õppejõud Reili Argus, Tallinna Ülikooli magistrant Katrin Rikberg, Leo Expressi juht Rivo Räim, Eesti Elektronposti juht Tõnu Kõiv ja advokaadibüroo Raidla & Partnerid vandeadvokaat Ants Nõmper.

Raamatuga on kaasas CD-plaat!
Koos raamatuga saab lugeja seekord kaasa ka CD-plaadi, millelt leiab erinevad kirja- ja dokumendinäidised. Erinevad kirjatüübid lihtsustavad kindlasti nii era- kui tööasjus kirjade koostamist, samuti annavad need hea aluse müügikirjade korrektseks vormistamiseks.

Plaadil on näidistena:
akt
algatuskiri
algatuskirja vastus
avaldus
CV
e-kiri
faks
garantiikiri
kaaskiri
kirjaplank
käskkiri
meeldetuletuskiri
motivatsioonikiri
protokoll
soovituskiri
tellimiskiri
vastuskiri
volikiri
üldplank
üleandmise-vastuvõtmise akt
ümbriku vormistamine

Märksõnad: müümine; müügijuhtimine; kampaaniad; kirjalik kommunikatsioon; ametikirjavahetus; sõnastusstiilid; käsiraamatud; CD-plaadid; laserplaadid