“Eesti rahvakooli ja pedagoogika ajalugu ” 3. kd : “Koolireformid ja venestamine (1803-1918)”
Lembit Andresen
Avita, 2002

Heas korras raamat. Tellime kirjastusest.

3.50

400, kõvakaaneline, 150 × 210 mm

Neljaköitelise koguteose kolmandas raamatus, alapealkirjaga ”Koolireformid ja venestamine”, leiavad käsitlemist meie kooliajaloo sõlmküsimused: Tartu õpperingkonna loomine, talurahvaseaduste mõju rahvakoolide arengule ja koolikohustuse väljakujunemine. Põhjalikult vaadeldakse mainitud faktoritest mõjutatud õppetöö korraldust, õppekirjandust, õpilaste teadmiste hindamist, õpetajate ettevalmistamist ja kutseoskuste täienemist aga ka mujal Euroopas levinud pedagoogikateaduse mõju eesti kooliõpetusele. Ajastu paremaks mõistmiseks esitatakse hulgaliselt fotomaterjali selleaegse koolielu, õpikute, õppevahendite ja koolimeeste kohta.

Märksõnad: rahvakoolid; koolireformid; haridusajalugu; pedagoogika; venestamine; ajalugu; venestamine; pedagoogika ajalugu; Eesti; 19. sajand; 20. sajand
Raamat sisaldab registrit

400, kõvakaaneline, 150 × 210 mm

Neljaköitelise koguteose kolmandas raamatus, alapealkirjaga ”Koolireformid ja venestamine”, leiavad käsitlemist meie kooliajaloo sõlmküsimused: Tartu õpperingkonna loomine, talurahvaseaduste mõju rahvakoolide arengule ja koolikohustuse väljakujunemine. Põhjalikult vaadeldakse mainitud faktoritest mõjutatud õppetöö korraldust, õppekirjandust, õpilaste teadmiste hindamist, õpetajate ettevalmistamist ja kutseoskuste täienemist aga ka mujal Euroopas levinud pedagoogikateaduse mõju eesti kooliõpetusele. Ajastu paremaks mõistmiseks esitatakse hulgaliselt fotomaterjali selleaegse koolielu, õpikute, õppevahendite ja koolimeeste kohta.

Märksõnad: rahvakoolid; koolireformid; haridusajalugu; pedagoogika; venestamine; ajalugu; venestamine; pedagoogika ajalugu; Eesti; 19. sajand; 20. sajand
Raamat sisaldab registrit