“Lihtne ja praktiline koolipsühholoogia”
Tiia Lister
Atlex, 2012

463 lehekülge, pehmekaaneline, 25 cm
Märksõnad: koolipsühholoogia; pedagoogiline psühholoogia; õpetajad; isiksus; suhtlemisoskused; autoriteet; õpetamine; poisid; õpiraskused; õpetaja-õpilase suhe; suhtlemisoskused; autoriteet; poisid; õpiraskused; käsiraamatud; eesti keeles

Heas korras raamat. Tellime kirjastusest.

24.50

Kooliheaolu, osavõtlik ja toetav koolielu, head suhted õpetajate-õpilaste vahel, positiivne, rõõmsameelne ja innukas suhtumine õppetöösse – need teemad paeluvad kindlasti kõiki, kes on huvitatud, et meie kool muutuks lapsesõbralikumaks.
Kuidas kujundada meie kooli psühholoogiline keskkond lapsele kergemaks, rõõmsamaks ja õpihuvi tekitavamaks, mis omakorda pakuks rahuldust ka õpetajale tema töös – need ideed läbivad uue ja praktilise koolipsühholoogia käsiraamatut.
Arusaam, et kooli on võimalik muuta meeldivaks paigaks nii õpilastele kui ka õpetajatele, läbib kogu raamatut, ent selleks on vaja rakendada ka praktilise psühholoogiaga seotud teadmisi ja oskusi.
Milline on positiivse mõju ja hea suhtlemisoskusega õpetaja, millised on hea õppetunni psühholoogilised alused, milline õpetaja on autoriteediks, kes suudab tagada töörahu ja huvi oma aine vastu, kuidas ennetada nii õpetaja kui ka õpilaste koolistressi ja konflikte koolis, kuidas aidata õpiraskusega õpilast ja arendada erilise õppija andeid. Neid probleeme käsitletakse samuti põhjalikult.

Raamat on sobilik lugemisvara ka lapsevanematele, kes osalevad hoolekogu töös, või hea nõuandja oma lapse koolielu kujundamises. Näpunäited, kuidas korraldada koostööd, tugevdada meie-tunnet või toetada õpiraskustega poisse, on tähtsad kindlasti ka neile.