“Tagasiside töötajate arendamisel”
Kristel Jalak
Äripäev, 2010
216 lehekülge, pehmekaaneline
Märksõnad: nõuanded; organisatsioonid; personalijuhtimine; tagasiside; töötajad; arenguvestlus; koolitus; käsiraamatud; eesti keeles
Raamat on läbi müüdud.
Tere! Ehk leidub?
Tagasiside on oluline ja võimas juhtimisvahend, mis valel kasutamisel on hävitav, õigel aga võib imesid teha.
”Selle raamatu puhul on tegemist näitega, et häid asju ei pea alati välismaalt otsima minema,” märkis Veolia Keskkonnateenuste tegevjuht Argo Luude Kristel Jalaku uue raamatu kohta.
Kogenud juht, personalijuht, konsultant ja koolitaja Jalak käsitleb raamatus erinevaid tagasiside andmise vorme koos asjalike ning praktiliste näidete ja teoreetilise taustaga. See teeb raamatust sobiva abivahendi neile, kes alles planeerivad tagasiside protsesse rakendama asuda, ning on ka heaks mäluvärskenduseks neile, kes juba tagasiside andmise/saamise võlud endale selgeks teinud.
Enamik juhte ja töötajaid nõustub sellega, et tagasiside on vajalik. Samas kurdavad inimesed sageli tagasiside nappuse üle. Ainus, mis on hullem kui halvasti antud tagasiside, on selle vähesus. Seega – tagasiside on oluline. Regulaarne tagasiside selle kohta, kuidas mul läheb, annab hea võimaluse areneda oma töös ja isiksusena.
Selles raamatus käsitletakse tagasisidet kui protsessi, mille käigus antakse inimesele teada, kuivõrd tema tegevus vastab – või ei vasta – kokkulepitud sooritusstandarditele, teiste inimeste ootustele või tulemuse saavutamiseks vajalikele tegevustele.